Hakkımda

Merhaba !

Yeni düzen yeni amaçları beraberinde getiriyor.
Hayatımızın kırılma noktaları kim olduğumuzu belirleyecek.
Beklemeyelim ve adım atalım.

Ben Sümeyye Tuğçe Asan. 1995 doğumluyum. KTÜ İç Mimarlık Bölümü mezunuyum. Pandemi dönemi herkes için ilginç dönüşümler sağladı. Bende ki yeniliklerden biride tugcearth.com oldu. Malesef hayal ettiğim ilgiyi gösteremesemde ilerlemenin kötüsü olmaz.

Amasya' da doğdum. Bilim Sanat Merkezi' nin aktif olduğu dönemde 2. tanımlamaydım.  Resim alanındaki yarışmalardan nacizane ödüller kazandım. Lisede olduğumuz zamanlarda bir sergi açtık ve o dönemki valinin kendisinin kara kalem resmini yaptım ve sergi girişinde kendisine hediye ettim. Güzel, dolu dolu zamanlardı.

Trabzon Karadeniz Teknik Üniversitesi' nde İç Mimarlık Bölümü' ne başladım.
Şuan Amasya'da deneyim kazanmaya devam ediyorum.

Ailem sayesinde Türkiye' de görmediğim çok az şehir kaldı. Her yaz, yaz tatilini gezerek yeni yerler görerek geçirmeyi tercih ettik. Çocukluğumda yurt dışına da çıktık. Almanya' da Berlin'deydik. Mümkün olan çevre şehir ve ülkelere gittik. Görmek istediğim diğer yerlere mümkün oldukça gezilere katılarak tek başına gezmeye gittim.

Yollarda olmayı seviyorum.

Birçok ödevimi otobüs terminalinde, otobüslerde ve havalimanlarında yaptım. Pazartesi sabahları okula valizle giderdim. O zamanlar 8 saatte psikolojik olarak yenilenebilmenin güzel bir yoluydu.

Parasal olarak harcanması gereken ve hiç de harcamaya deymeyecek şeyler vardır. Çoğu zaman Zaman da harcanmaya deymez. Zaman harcamamak için para harcanır değil mi?

Emek harcayalım böyle öğreniyoruz değerini. Kolaya kaçmayalım derim, ben yapmayı denesem yeter. Harcayarak kazanmayı sevmiyorum. Emek vererek kazanmalıyım.

Elimden geldiğince azimle kendimi geliştirmeye ve paylaşımlar yapmaya çalışacağım.

Sevgi ve mutluluk hep sizinle olsun.